Nieuwe strategie en huisstijl voor CallMax

CallMax

Feestelijke presentatie tijdens beurs Mobile & Wireless

Nieuwe strategie en huisstijl voor CallMax

Eindhoven- CallMax zal verschillende noviteiten presenteren op de beurs Mobile & Wireless, die van 22 tot en met 24 september wordt gehouden in de RAI in Amsterdam. Om te beginnen zijn dat nieuwe producten en diensten en daarnaast presenteert het Eindhovense telecommunicatiebedrijf een nieuwe huisstijl.

CallMax presenteert met nieuwe diensten als InfoAlert (crisiscommunicatie), monitoring (controle van bedrijfsprocessen op afstand) en Information Services unieke communicatieoplossingen. De combinatie van mobiele communicatie met bestaande instrumenten verhoogt de effectiviteit van de totale communicatie. Bezoek onze stand en overtuig uzelf van de bijzondere mogelijkheden.

CallMax's noviteiten en de nieuwe huisstijl worden feestelijk ten doop gehouden met een party op woensdag 22 september, waar bezoekers vanaf 16.00 uur van harte welkom bent. Natuurlijk vertellen wij op andere beursdagen meer over de nieuwe CallMax-diensten en -producten. CallMax is te bezoeken in Hal 4 Oosthal standnummer 462.