Nieuwe strategie en huisstijl voor CallMax

Datum nieuwsfeit: 22-09-1999
Feestelijke presentatie tijdens beurs Mobile & Wireless

Nieuwe strategie en huisstijl voor CallMax

Eindhoven- CallMax presenteerde verschillende noviteiten op de beurs Mobile & Wireless, die van 22 tot en met 24 september werd gehouden in de RAI in Amsterdam. Om te beginnen zijn dat nieuwe producten en diensten en daarnaast presenteerde het Eindhovense telecommunicatiebedrijf een nieuwe huisstijl.

CallMax presenteerde met nieuwe diensten als InfoAlert (crisiscommunicatie), monitoring (controle van bedrijfsprocessen op afstand) en Information Services unieke communicatieoplossingen. De combinatie van mobiele communicatie met bestaande instrumenten verhoogt de effectiviteit van de totale communicatie.

CallMax's noviteiten en de nieuwe huisstijl werden feestelijk ten doop gehouden met een party op woensdag 22 september, waar bezoekers vanaf 16.00 uur van harte welkom waren.