Internoc Business & Golf seminar

Datum nieuwsfeit: 23-09-1999
Internoc Business & Golf seminar
23 september 1999, Betuws Golfcentrum 'De Batouwe' te Zoelen

Voor topfunctionarissen die meer willen weten over de toegevoegde waarde van IT aan het bedrijfsproces, organiseert Internoc Nederland bv het gratis Internoc Business & Golf seminar op donderdag 23 september aanstaande.

Dat de strategische inzet van IT voor veel ondernemingen geen vrijblijvende optie meer is maar een noodzaak om te overleven, wordt het bedrijfsleven steeds duidelijker. Als gevolg van het inzetten van IT als bedrijfsmiddel wordt het beheer van de IT-infrastructuur van levensbelang. Pro-actief IT-beheer verhoogt de betrouwbaarheid van uw informatiesystemen met als resultaat een continu beschikbare werkomgeving voor uw eindgebruikers. Uw medewerkers worden hierdoor gemotiveerd waardoor uw concurrentiepositie verbetert en de klanttevredenheid toeneemt. Op deze manier draagt IT-beheer bij aan de slagvaardigheid van uw onderneming.

De ochtend staat daarom in het teken van een aantal presentaties waarin wordt toegelicht waarom in een groot aantal branches de toepassing van IT en pro-actief IT-beheer de voornaamste wapens in de concurrentiestrijd zullen worden.

Gastspreker, de heer dr. ing. H.T.M. van der Zee (auteur van het boek 'Succesvol outsourcen van IT in Nederland') van het Nolan Norton Institute , geeft 's morgens zijn visie op het ondernemen met IT en waarom IT op de agenda van Raden van Bestuur hoort te staan.

De heer ir. H. Stout, algemeen directeur van Internoc Nederland bv, laat vervolgens vanuit markttrends zien hoe IT-beheer als nieuw wapen in de concurrentiestrijd kan worden gebruikt.

In de middag zal er een golfwedstrijd of, voor beginners een golfclinic georganiseerd worden.

Internoc Holding nv, genoteerd aan de EURO-NM Belgium van de effectenbeurs te Brussel, levert wereldwijd hoogwaardige Remote Network and Systems Management diensten en Network Consultancy diensten.

Hoofddorp, 13 september 1999
Internoc Nederland bv

Voor nadere informatie en aanmeldingen:
Leon Harrewyn, marketing manager
E-mail: (info@internoc.nl)