Voorlichtingsbijeenkomst: Scoren is meer dan verkoop alleen

Datum nieuwsfeit: 27-09-1999
Vereniging FME-CWM

Voorlichtingsbijeenkomst
"Scoren is meer dan verkoop alleen"!
Efficiënt debiteurenbeheer;

Doel
In de praktijk ervaren veel bedrijven problemen bij het vertalen van orders naar heldere contracten, leverings- en betalingsvoorwaarden. En dat kan vervolgens weer problemen opleveren voor een efficiënt debiteurenbeheer. Om u een inzicht te geven in de vele (juridische) mogelijkheden en nieuwe trends rond het thema debiteurenbeheer organiseert de Vereniging FME-CWM een speciale voorlichtingsbijeenkomst over deze onderwerpen;

Financiële managers en overige geïnteresseerden;

Korte omschrijving bijeenkomst
Presentaties over de juridische aspecten rond debiteurenbeheer, creditmanagement, outsourcing van debiteurenbeheer, aperitief en een rondleiding door "De Kuip";

Datum, aanvangstijd en locatie
27 september 1999 13:30 - 17:00 uur
"Home of History",
Feijenoordstadion,
te Rotterddam.
Kosten
Aan deelname zijn geen kosten verbonden, is alleen toegankelijk voor leden van de Vereniging FME-CWM. In verband met de beperkte ruimte worden aanmeldingen op volgorde van binnenkomst ingeschreven.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:

* afdeling Marketing & Communicatie
mevr. mr. M. van der Maazen
E-mail: (mma@fme.nl)
Telefoonnummer: (079) 35313 67

Bevestiging
Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging en een routebeschrijving. Indien u zich voor deze activiteit wilt aanmelden, kunt u gebruik maken van het online aanmeldingsformulier.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)