Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Daewoo valt in de prijzen

Datum nieuwsfeit: 27-09-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

DAEWOO VALT WEER IN DE PRIJZEN

Daewoo heeft voor haar Nederlandse sales promotion campagne Kris Kras Kansweken de Europese Gouden Jaarprijs ontvangen als Best Automotive Sales Promotion of Europe. De prijs is toegekend door de European Federation of Sales Promotion (EFSP). Hyundai en Volkswagen ontvingen een Bronzen Jaarprijs voor hun Belgische c.q. Franse inzending.

De succesvolle Daewoo sales promotion campagne werd eind 1998 gehouden. Vele honderdduizenden automobilisten troffen toen een Daewoo Kris Kras Kanskaart op het zijraam van hun auto aan. Met deze kaart kon tot maximaal 10.000,-- inruilvoordeel boven op de ANWB/BOVAG koerslijst gekrast worden.

De Daewoo sales promotion campagne werd eerder dit jaar ook al beloond met een bronzen EXPRIX: een bekende en begeerde marketing prijs voor Direct Marketing en Sales Promotion, waarbij de jury de ingezonden campagnes beoordeelt op strategie, creatie en effectiviteit.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie