Landelijke dag 'Logistiek en Informatievoorziening'

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999

Amstelveen, 8 juli 1999

LANDELIJKE DAG 'LOGISTIEK EN INFORMATIEVOORZIENING'!

Op dinsdag 28 september a.s. wordt in de Reehorst te Ede het derde LogIN-congres annex informatiemarkt georganiseerd. Dit jaarlijkse congres is bedoeld als een compacte verzameling van praktische theorie, van systeem- en leveranciersinformatie en van praktijkervaring. Een informatieve dag voor beslissers op het gebied van logistiek, informatievoorziening en digitaal printen binnen grafimediabedrijven.

Het congresdeel zal bestaan uit lezingen over: de functie van planning, de mogelijkheden en valkuilen van de computer als planbord, de presentatie van een beslissingsondersteunend systeem voor digitaal drukken en de praktische ervaringen met logistieke informatievoorziening van een ondernemer.

Op de informatiemarkt met toonaangevende leveranciers en adviseurs kunt u terecht voor uw bedrijfsspecifieke wensen, maar ook een beeld krijgen van kwaliteiten en visies van de standhouders.

Op de informatiemarkt zijn aanwezig: Insad Grafisch B.V.,Systeemhuis Compri B.V.,DBS Business Solutions B.V.,CERM, Mart Bedrijfsautomatisering B.V.,Micro Advies M.K.B.,Radius Benelux B.V.,Van de Steeg Software B.V.,Press-Support B.V.,Professionele Distributie Groep B.V., Mitopics Informatiseringsarchitekten bv en KVGO Dienstencentrum.

Informatie over congres en informatiemarkt kunt u verkrijgen bij Henk Griffioen, Organisatie Evenementen van het KVGO Dienstencentrum.