CMG werkt samen met Macalla Software

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999

CMG werkt samen met Macalla Software

Samenwerking met ontwikkelaar van XML en Corba gebaseerde middleware-producten en e-commerce oplossingen, resulteert in toegevoegde waarde voor klanten binnen de financiële wereld

Amstelveen, 28 september 1999 - CMG is een samenwerking aangegaan met Macalla Software, een internationale ontwikkelaar van op middleware gebaseerde producten (frameworks, financiële componenten en geavanceerde technieken). CMG verkiest Macalla's oplossingen vanwege de toegevoegde waarde die deze leveren bij implementaties van e-banking en brokerage oplossingen voor meerdere kanalen zoals het kantorennet, Internet en GSM/WAP.

Macalla werkt samen met CMG's divisie Integrated Solutions. "CMG is een ideale ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen