Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Consumentenbond teleurgesteld over tariefplafonds voor KPN

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Consumentenbond

Consumentenbond teleurgesteld over tariefplafonds voor KPN

Telefoonrekening van de doorsneebeller blijft te hoog

KPN moet als monopolist op het vaste telefoonnet de tarieven de komende drie jaar jaarlijks met 3,3% exclusief inflatie omlaag brengen, zo maakte de OPTA vanmiddag om 17.00 uur bekend. De Consumentenbond vindt dat volstrekt onvoldoende. De tarieven zouden in drie jaar tijd niet met 10% maar met 25% moeten dalen. De doorsnee-consument wordt in de wacht gezet en gaat er slechts enkele kwartjes per maand op vooruit.

...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie