AVR verwerft aandelen Gebr. Van Casteren

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999
AVR VERWERFT AANDELEN GEBR. VAN CASTEREN

AVR in Rotterdam heeft 70 % van de aandelen van Gebr. Van Casteren Containertransport bv. in Tilburg overgenomen. Op termijn zal AVR ook de resterende 30% van de aandelen verwerven. Deze overname past in de groeistrategie van beide bedrijven. De bedrijfs-activiteiten worden voortgezet onder de naam AVR-van Casteren bv.

Voor AVR is de overname van belang vanwege de uitbreiding van de inzamelactiviteiten in Brabant en Zeeland. AVR-van Casteren wordt als werkmaatschappij van de divisie AVR-Overheid het operationele steunpunt voor deze activiteiten.

De huidige directie van Gebr. Van Casteren Containertransport wordt uitgebreid met een vertegenwoordiger van AVR. Het zittende personeel blijft in dienst. Naar verwachting zal het aantal arbeidsplaatsen in de toekomst door aanvullende investeringen op de huidige locatie Industrieterrein Vossenberg toenemen.

Het Tilburgse bedrijf houdt zich bezig met het inzamelen, overslaan en sorteren van bedrijfsafval. Het omvangrijke klantenbestand omvat zowel kleine als zeer grote bedrijven. De reputatie van het bedrijf is uitstekend.

Noot voor redacties