IT Services-overeenkomst IBM met Dell

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999
IBM Nederland

IT Services-overeenkomst met Dell

Dell Computer Corporation en IBM zijn overeengekomen dat IBM Global Services de strategische leverancier wordt van computer-gerelateerde services aan klanten van Dell. De waarde van de overeenkomst kan oplopen tot 6 miljard dollar over een termijn van 7 jaar. Met Dell werd onlangs al een technologie-overeenkomst gesloten waarbij Dell onderdelen van IBM afneemt.

Begin volgende jaar start Dell met het aanbieden van installatie- en onsite garantie-services van IBM Global Services voor desktops, notebooks, werkstations, network servers en producten voor gegevensopslag. Hoewel deze diensten vanaf begin volgend jaar alleen aan klanten in de Verenigde Staten worden geleverd, is het de bedoeling om deze services spoedig op wereldwijde schaal aan te bieden.
Meer informatie: www.ibm.com/services.