CMG geeft SAP Payroll nieuwe dimensie

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999

CMG geeft SAP Payroll nieuwe dimensie met 'SAP in Service' dienstverlening

Amstelveen, 28 september 1999 - Onder de naam 'SAP in service' heeft CMG een nieuwe dienstverlening opgezet ten behoeve van klanten die gebruik maken van SAP-applicaties op het gebeid van human resource management. Als SAP Logo-partner heeft CMG ruime ervaring opgebouwd met SAP HR- en Payroll-implementaties. Daarnaast is CMG toonaangevend leverancier van salarisproducten en daaraan gerelateerde consultancy.

De bundeling van de expertise op deze gebieden zorgt ervoor dat CMG ook na implementatie van SAP-software uitgebreide ondersteuning kan bieden. Voor gebruikers van SAP HR en Payroll betekent dit dat zij kunnen rekenen op onder meer:

* helpdesk-ondersteuning voor pakketgerelateerde vragen en ook algemene vragen op het gebied van salaris en CAO;

* begeleiding en ondersteuning bij de voorbereiding van, maar ook tijdens een salarisverwerking;

* controle op de juistheid van de berekeningen;
* tijdelijke vervanging bij afwezigheid van de salarisadministrateur;
* printen, envelopperen van de output.

Daarnaast biedt de dienstverlening ook ruimte voor technische ondersteuning, zoals:

* testen en implementeren van nieuwe releases;
* testen en implementeren van nieuwe regelingen;
* ontwikkelen van maatwerkrapportages;

* technisch beheer van de SAP HR-infrastructuur.

CMG biedt met 'SAP in Service' toegevoegde waarde bij het gebruik van SAP HR en Payroll, waarbij een garantie van de continuïteit en een hoog kennisniveau op dit gebied voorop staan.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese ICT-Services Groep, die zakelijke ICT-diensten levert in de vorm van consultancy, systeemontwikkeling, software-applicaties en informatieverwerking. CMG is opgericht in 1964 en is internationaal actief vanuit haar Europese bases in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. CMG implementeert en ondersteunt applicaties voor klanten over de gehele wereld. De Groep is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.

CMG levert kennis, producten en oplossingen aan de financiële sector, handel, transport en industrie, telecommunicatie-, media-, energie- en nutsbedrijven en overheid. Een groeiend aantal diensten op het gebied van informatieverwerking en andere beheersdiensten wordt geleverd waaronder salarisverwerking, personeels-informatiesystemen, beheer van call centers en netwerken. Meer informatie over CMG kunt u vinden op www.cmg.nl.

Voor meer informatie:
CMG Nederland B.V., Contactpersoon: Helen Hosman, Corporate Communication Manager, Tel: 020 -
503 30 00, E-mail adres: (Helen.Hosman@cmg.nl) of Monogram Communication Strategies (MCS) BV Contactpersoon: Robert de Moll, Tel. 023 - 562 82 08, E-mail adres: (robertdm@monogram.nl).