Nederlandse vacaturebanken gerubriceerd op flexhunter.nl

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999

PERSBERICHT:

______________________________________________________________ Alle Nederlandse vacaturebanken gerubriceerd op www.flexhunter.nl

Groningen, 28 september:
Sinds kort is de vernieuwde website www.flexhunter.nl online. Op deze website zijn (vrijwel) alle Nederlandse vacaturebanken, uitzendbureaus, recruiters en headhunters gerubriceerd weergegeven. Daarnaast zijn op de website de vacaturepagina's van een groot aantal Nederlandse bedrijven te vinden. In totaal staan op Flexhunter meer dan 1500 Nederlandse websites gerubriceerd.

Flexhunter is ontstaan uit een jaarlijkse uitgave over arbeidsmarktbemiddelaars. De nadruk van de website ligt op dit moment dan ook op deze doelgroep. Het bijzondere aan www.flexhunter.nl is niet zozeer de geavanceerde techniek, als wel de kwaliteit van de informatie. Alle verwijzingen op de website zijn gerubriceerd en bevatten naast een linkje naar de betreffende homepage, kwalitatieve informatie over het type vacaturepagina, het type bemiddelaar of de soort vacaturebank. Zeker op het gebied van uitzendbureaus en recruiters is Flexhunter zo goed als compleet.

Zoeken is eenvoudig op www.flexhunter.nl. In de rubriek arbeidsmarktbemiddelaars kan worden gezocht op naam, branche, functie, regio en type bemiddelaar. Vacaturebanken en vacaturepagina's van bedrijven zijn afzonderlijk te benaderen en te zoeken op trefwoord.

Gratis opname
Een link op Flexhunter is gratis en kan op de website zelf worden aangemeld. Elk bedrijf kan standaard één rubriek aangeven waarin men wordt geplaatst. Daarnaast kunnen gratis 2 trefwoorden worden aangegeven waarop men bij een zoekactie kan worden gevonden (voor extra trefwoorden wordt een kleine vergoeding gevraagd). Arbeidsmarktbemiddelaars kunnen een uitgebreider profiel aangeven. De enige voorwaarde die aan opname op Flexhunter wordt gesteld is dat de website waar naar gelinkt wordt, vacatures bevat of op een andere wijze arbeidsmarktgerelateerd is. Elk bedrijf, elke bemiddelaar en elke vacaturebank die dat wil kan daarnaast tegen vergoeding een logo plaatsen en extra trefwoorden aangeven.

De cijfers
Het aantal bezoekers (pageviews) bedraagt op dit moment zo'n 60.000 per maand en zal naar verwachting stijgen tot meer dan 100.000 pageviews aan het eind van 1999.
Op dit moment bevat de website meer dan 1000 links naar bemiddelaars, meer dan 100 vacaturebanken , meer dan 400 vacaturepagina's van bedrijven en zo'n 30 links naar overige, werkgerelateerde websites (totaal 1550 links).

______________________________________________________________

Noot voor redacties