Modernisering kabelnet Spijkenisse in tweede fase

Datum nieuwsfeit: 28-09-1999
ENECO

Capelle a/d IJssel, 28 september 1999.

Modernisering kabelnet Spijkenisse in tweede fase

ENECO KabelTV & Telecom is deze week gestart met de tweede fase van de modernisering van het kabelnetwerk in Spijkenisse. Nu de civiele werkzaamheden voor 90% gereed zijn, wordt er gestart met het vervangen van versterkers en wijkkasten die door geheel Spijkenisse staan. Gevolg van deze werkzaamheden is dat alle bewoners van Spijkenisse een signaalonderbreking van +/- 4 uur hebben als in hun buurt gewerkt wordt. De werkzaamheden vinden alleen op werkdagen plaats tussen 8.00 en 16.00 uur. Vanaf medio juni is TV Spijkenisse op zowel kanaal 2 als kanaal 10 te ontvangen. Na de omschakeling, die nu wordt uitgevoerd, zal TV Spijkenisse niet meer te ontvangen zijn op kanaal 2. Dit in verband met de uitschakeling van Band 1. De werkzaamheden duren tot medio oktober. ENECO KabelTV & Telecom zal klanten via advertenties in de huis-aan-huis bezorgde weekbladen op de hoogte houden.

Klanten met vragen kunnen op werkdagen gratis bellen met de afdeling Service & Informatie van ENECO KabelTV & Telecom 0800 - 0603.