AROWANA introduceert nieuw stuurwiel simulatiespelletjes

Datum nieuwsfeit: 29-09-1999

PERSBERICHT

AROWANA introduceert een nieuw stuurwiel voor simulatiespelletjes Ready, steady, go!

Moerdijk, 29 september - Arowana introduceert het ASW Compact stuurwiel voor levensechte actie mede door het ergonomische ontwerp. Het robuuste en zeer precies werkende apparaat is niet alleen geschikt voor race spelletjes maar is ook zeer geschikt voor elk type actie, simulatie of educatie spelletje, omdat het apparaat ook als joystick gebruikt kan worden.

De Arowana ASW Compact ondersteunt IBM compatibele PC spelletjes. Het is uitgerust met vier vuurknoppen en twee pedalen, die verantwoordelijk zijn voor het acceleren en remmen als het apparaat als stuurwiel gebruikt wordt. De pedalen kunnen in de joystick modus ook voor het op en neer gaan gebruikt worden. De gebruiker die het stuurwiel zonder pedalen als een joystick wil gebruiken kan navigeren met de vier vuurknoppen.

De installatie van de Arowana ASW Compact is heel simpel. Verbindt de stekker van het stuurwiel aan de ene kant van de verbindings kabel en stop daarna de andere kant van de kabel in de 15-pins gameport van de computer. En als laatste activeer je de individuele instellingen onder Windows 95/98 met een paar muis klikken en dan - ready for takeoff!

Grote zuignappen verzekeren stabiliteit zelfs in snelle bochten (tot 160 graden rotatie). In tegenstelling tot andere producten richten de zuignappen geen schade toe aan de oppervlakte waarop het bevestigd wordt. De 25 tot 90 graden verstelbaarheid van stuurwiel naar de tafel staat voor (relaxed action fun). In de doos zit een stuurwiel en pedalen, Y-connector kabel en een gebruiksaanwijzing. De Arowana ASW Compact stuurwiel kost Dfl 99,95/Bef 1800,-

Over Arowana
Arowana is het merk van de multimedia producten die de PoSo Group produceert en distribueert. De PoSo Group werd in 1993 opgericht en inmiddels werken er ruim 3.000 mensen bij PoSo in distributievestigingen in Taiwan, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Singapore en fabrieken in Taiwan en China. Het brede assortiment van multimediaproducten beslaat geluids-, video-, netwerk-, ethernet-, en ISDN-kaarten, joysticks, muizen, game pads en toetsenborden, microfoons, luidsprekers, modems, camera's en hubs. Sinds dit jaar heeft PoSo een zelfstandige Nederlandse vestiging: PoSo Benelux B.V.

Een foto van het stuurwiel is elektronisch beschikbaar.

Noot voor redacties