Politiebericht Drenthe

Dodelijk verkeersongeval
00:01 woensdag 29 september 1999

Ernest Zinsmeyer 0622 662875

Dinsdagavond omstreeks 21.15 uur is bij een verkeersongeval op de N371 de 64-jarige A.J. Musselaar uit Smilde om het leven gekomen. Hij reed in de richting Hoogersmilde. Kort voor de bebouwde kom van dit dorp reed hij achter op een voor hem rijdende landbouwtrekker. Deze werd bestuurd door een 37-jarige man uit Smilde. Kennelijk heeft hij deze trekker niet gezien en botste er met nagenoeg onverminderde snelheid achterop. Daarna botste hij tegen een tegemoetkomende vrachtauto, en belandde daarna met zijn personenauto in de sloot. De man is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. De tegemoetkomende vrachtauto werd bestuurd door een 38-jarige man uit Ruinen. Het verkeer op de N371 is enkele uren lang omgeleid.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe