Amdahl lanceert Server Consolidation Services

Datum nieuwsfeit: 29-09-1999

Persbericht

Amdahl Global Solutions lanceert Server Consolidation Services, voor gestroomlijnde bedrijfsoperaties

De Service consolideert System/390®-, UNIX®- of Windows NT®-serveromgevingen, wat resulteert in meer operationele efficiëntie en minder IT-kosten.

Utrecht, september 1999 - Amdahl Global Solutions, een afdeling van Amdahl Corporation, introduceert zijn Server Consolidation Service. De Service biedt advies aan, programmabeheer en technische knowhow om bedrijven te helpen hun serverinfrastructuur en werklast te consolideren en zo over te stappen op een nieuwe, eenvoudigere IT-omgeving die makkelijker te beheren is. Zodoende wordt het mogelijk om de operaties vlotter te doen verlopen en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen