Paradigit Computers kiest voor SuperMicro moederborden

Datum nieuwsfeit: 29-09-1999

Paradigit Computers kiest voor SuperMicro moederborden
Zoals u wellicht heeft vernomen uit de verschillende media hebben er grote veranderingen plaatsgevonden op de markt voor moederborden voor de PC. Intel, als grootste leverancier van chipsets, heeft reeds een opvolger aangekondigd voor de 440 ZX en BX chipset, de Intel 810 E en de Intel 820. Intel heeft vertraging opgelopen met de introductie van de nieuwe chipsets en de productie van de huidige chipsets, 440 ZX en 440 BX, is reeds teruggeschroefd. Als gevolg hiervan zijn ook moederborden die op de 440 ZX en 440 BX zijn gebaseerd slecht leverbaar.
Daar komt nog eens bij dat Taiwan is getroffen door een hevige aardbeving, waardoor de gehele productie bij o.a. Asus is stil gevallen. De schade aan de productielijnen is beperkt, het probleem is vooral het ontbreken van elektriciteit. Het opstarten van de micro-elektronische productielijnen kan weken, zoniet maanden duren.
SuperMicro, vooral bekend om hun stabiele en betrouwbare server-moederborden, kan op dit moment wel voorzien aan de vraag van Paradigit klanten. SuperMicro heeft grotere voorraden chipsets aangelegd en produceert grotendeels in de Verenigde Staten.
De moederborden van SuperMicro kunnen onze klanten in de midden- en hogere marktsegmenten van de beste prestaties voorzien. Daarnaast is de kwaliteit van de meegeleverde drivers uitstekend en wij verwachten continuïteit in het aanbod van SuperMicro, ook op de langere termijn. Paradigit is de enige fabrikant in de Benelux die speciale OEM afspraken met SuperMicro heeft gemaakt die leverbaarheid en technische ondersteuning verzekeren.