Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 29-09-1999

Woensdag 29 September

AUTO-INBRAKEN IN SINT-OEDENRODE

Vannacht is in een aantal auto's in Sint Oedenrode ingebroken. Uit de auto's, aan het Mgr. Bekkersplein, Hildewarelaan (2x), Ollandseweg, Heistraat en Tartwijck werd voornamelijk geluidsapparatuur als cd-spelers, gestolen. Uit een auto aan de Grote Doelenstraat werd een zonnebril gestolen.

VRACHTAUTO GESTOLEN

Vannacht is aan de Industrieweg te Boxtel een vrachtwagen geladen met badschuimproducten gestolen. De chauffeur had de vrachtauto met de sleutels er op op het terrein van een transportbedrijf geparkeerd. Vanochtend was de wagen, een vierwielige witte Daf 2100 met het kenteken BL-11-YG, weg.

AUTO GESTOLEN

Dinsdagavond is bij een autobedrijf aan de Nijnselseweg in Sint Oedenrode een groene Mitsubishi Pajero terreinauto met het kenteken ZK-62-SH gestolen.

MEISJE VALT UIT CAKEWALK

Dinsdagavond is een 15-jarig meisje uit Den Bosch uit een kermisattractie op de kermis in Sint Michielsgestel gevallen. Het meisje was van een draaischijf van de cakewalk gevallen en brak daarbij een been. Personeel van de attractie had gezegd dat ze moet gaan zitten, maar omdat het kind doof is, hoorde ze deze aanwijzing niet. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis.

SNORFIETSSTER AANGEREDEN

Dinsdagmiddag is op de kruising van de Rouppe van der Voortlaan en de Brabantlaan een 49-jarige snorfietster uit Vught door een auto aangereden. De bestuurster van de auto had de vrouw bij het afslaan over het hoofd gezien. Na onderzoek in het ziekenhuis kon de vrouw weer huiswaarts.