Cadeau voor NAJK

Datum nieuwsfeit: 30-09-1999

Geachte redactie,

Wij willen u graag uitnodigen om op 30 september aanstaande te Lopikerkapel aanwezig te zijn bij een feestelijke bijeenkomst, waarbij -ter gelegenheid van het eeuwfeest van de Rabobank- het Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt officieel een cadeau namens CMG, Compaq, Microsoft en KPN wordt overhandigd.

De heer P. van der Weijden, directeur Rabobank Nederland Aangesloten Banken, zal namens de Rabobank Groep het cadeau aanbieden aan mevrouw M. Veraart, voorzitter van het NAJK. De ondernemingen die dit cadeau mogelijk hebben gemaakt, CMG, Compaq, Microsoft en KPN, worden bij deze gelegenheid onder meer vertegenwoordigd door de heer H. Schaap, Country Chairman CMG Nederland.

Deze ondernemingen wilden als belangrijke leveranciers van de Rabobank Groep een cadeau schenken ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Rabobank. Op verzoek van de Rabobank Groep ontwikkelden zij een project waarin het thema van het 100-jarig jubileum, 'Toekomst door Samenspel', tot uiting is gekomen. Dit resulteerde in een Internetoplossing voor het NAJK, die naast het beheer van de ledenadministratie, ook de communicatie tussen de NAJK-afdelingen bevordert.

U bent op 30 september om 15.45 uur van harte welkom bij deze feestelijke gelegenheid. Indien u aanwezig wilt zijn, verzoek ik u om dit door te geven aan Els Westland, Externe Communicatie Rabobank Nederland, tel: 030-216 24 60, in verband met het toezenden van een routebeschrijving naar de boerderij waar de bijeenkomst plaatsvindt.

Met vriendelijke groet,

S.F.J.W. Pijnenburg
Externe Communicatie
Rabobank Nederland