Wijziging Raad van Bestuur en Commissarissen Ordina

Vindplaats 2

ORDINA BEHEER NV

www.ordina.nl

wijziging samenstelling rvb en rvc

Utrecht, 30 september 1999

WIJZIGING SAMENSTELLING RAAD VAN BESTUUR EN RAAD VAN COMMISSARISSEN

ORDINA BEHEER NV

In vervolg op de aankondiging van 12 januari 1999, maakt automatiseringsbedrijf Ordina Beheer NV bekend dat de heer E.P. de Boer heden is afgetreden als voorzitter en als lid van de Raad van Bestuur.

De heer E.P. de Boer werd in de heden gehouden buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders benoemd tot commissaris van Ordina Beheer NV. Naast de heer E.P. de Boer hebben de heren Drs. A. Wateler (voorzitter), A. Baar en Prof. Dr. Ir. C.A.Th. Takkenberg zitting in de Raad van Commissarissen.

De heer Drs. R. Kasteel is, eveneens overeenkomstig de aankondiging van 12 januari 1999, met ingang van heden benoemd tot voorzitter van de Raad van Bestuur van Ordina Beheer NV. Naast de heer Kasteel bestaat de Raad van Bestuur van Ordina Beheer NV uit de heren Drs. W.J. van Dijk RA en Mr J.H. den Hartog.

Noot voor redacties