Bijdrage PvdA Algemeen Overleg ziekteverzuim

Datum nieuwsfeit: 30-09-1999
Partij van de Arbeid

30 september 1999

Bijdrage van de PvdA-fractie aan het Algemeen Overleg ziekteverzuim, arbeidsongeschiktheid, reïntegratie en verwante onderwerpen

Woordvoerster: José Smits

De ontwikkelingen rond WAO en ziekteverzuim is een onderwerp met een zekere geladenheid. Ik hoef niemand hier te herinneren aan de emoties die begin jaren '90 speelden toen we ons geconfronteerd zagen met een snel oplopend aantal WAO-ontvangers, rond de 900.000. Destijds zijn ingrijpende, soms pijnlijke, maatregelen getroffen.

Je zou verwachten dat we sindsdien ook bijgeleerd hebben. Dat we ons niet zozeer door emotie maar door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen