BroadVision kondigt 3-voor-1 aandelensplitsing aan

Datum nieuwsfeit: 01-10-1999

BroadVision kondigt 3-voor-1 aandelensplitsing aan

Huizen, 1 oktober 1999 - BroadVision Inc. (Nasdaq:BVSN), toonaangevend leverancier van one-to-one e-business applicaties voor ondernemingsbreed relatiebeheer, maakt bekend dat haar Board of Directors een 3-voor-1 aandelensplitsing hebben goedgekeurd, in de vorm van een aandelendividend. De vastgestelde datum voor deze aandelensplitsing is 11 oktober 1999. Met deze aandelensplitsing neemt het aantal uitstaande aandelen toe van ongeveer 25,77 miljoen (op 10 september 1999) tot ongeveer 77,32 miljoen aandelen.

"Met een aanzienlijke omzetgroei en een veelbelovende reeks producten bevindt BroadVision zich in een uitstekende positie voor de toekomst," aldus Dr. Pehong Chen, president en CEO van BroadVision. "Gezien de resultaten van het afgelopen jaar en de huidige toekomstverwachtingen, is de Board of Directors tot de conclusie gekomen dat het nu het juiste moment is om onze aandelen te splitsen. Wij menen dat dit onze aandelen beter betaalbaar zal maken voor de individuele investeerder en daarmee onze investeerdersbasis zal verbreden."

Over BroadVision
BroadVision Inc., opgericht in 1993, is marktleider in het leveren van oplossingen op het gebied van One-To-One Relationship Management voor de gehele onderneming. De aandelen van BroadVision worden verhandeld op Nasdaq Stock Market onder het symbool BVSN. De One-To-One Internet-toepassingen van BroadVision stellen organisaties in staat om marketing communicatie, transacties, producten, diensten en ondersteuning te personaliseren en te koppelen aan de individuele behoeften van werknemers, partners en klanten. BroadVision One-To-One toepassingen ondersteunen 'mission critical' zakelijk gebruik en zijn voorzien van een robuuste en schaalbare architectuur. Tevens ondersteunen zij beveiligde transacties en zeer snelle verwerking van handelingen, zoals heden ten dage wordt vereist in het elektronisch zakendoen. De BroadVision-oplossingen voor relatiemanagement omvatten zowel producten als diensten van BroadVision en haar partners. Het hoofdkantoor van BroadVision is gevestigd in Redwood City, Californië. Het bedrijf heeft dochterondernemingen en distributeurs in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Meer informatie over BroadVision kunt u vinden op: www.broadvision.com/.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
BroadVision, contactpersoon: Wouter Teijema, tel. 035 - 524 90 10, e-mail: (wteijema@broadvision.com)
of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, contactpersoon: Judy van Kamperdijk,
tel. 023 - 568 82 08, e-mail: (judyvk@monogram.nl)