Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 01-10-1999

Vrijdag 1 Oktober

DRIE AUTO'S GESTOLEN IN CUIJK

Donderdag zijn in de omgeving van het station in Cuijk drie auto's gestolen. Op de Parallelweg in Cuijk verdween een bedrijfsauto. Het betrof een witte Volkswagen kampeerauto, kenteken VS-10-HT. Op de Stationsstraat werden twee auto's gestolen. Een Nissan Terrano, kenteken VF-36-YT en een witte Opel Calibra, kenteken GV-JF-95 Van de auto's is geen waarde bekend.

ONDER INVLOED

De politie heeft afgelopen nacht op de Julie Postelsingel in Boxmeer een 47-jarige automobilist uit die plaats aangehouden omdat hij onder invloed reed. De man kreeg een rijverbod van twee uur en een boete van f.390,--.

BEDRIJFSINBRAAK

Van een bedrijfsruimte aan de Handelstraat in Grave is vanmorgen rond 07.30 uur een ruit ingegooid. Vermoedelijk is de dader daarna naar binnen geklommen en heeft hij zich verwond want in het pand zijn bloedsporen aangetroffen. Uit een kantoorruimte is klein geld gestolen, alsmede enkele autoradio's.

DURE FIETS ONTVREEMD

Uit een opengebroken schuur aan de Gruttostraat in Mill is afgelopen nacht een mountain bike gestolen van f.2.000,--. De fiets is later op de dag teruggevonden in de bossen aan de Morgenstond in Mill.