Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Datum nieuwsfeit: 01-10-1999
Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 1 oktober 1999.

Beroving - Politie zoekt getuigen.

Maandagavond 21.30 uur bracht een 24-jarige man uit Vogelenzang voor het bedrijf waar hij werkt een geldbedrag naar de bank in de Hoofdstraat. Toen de man de kluis in de buitenmuur van het bankfiliaal wilde openen kreeg hij van achteren een harde duw. Hierdoor viel de man op de straatstenen. Meteen werd de plastic tas met daarin een groot geldbedrag uit zijn hand gegrist. Doordat alles heel snel ging heeft de man de dader nauwelijks gezien. De man uit Vogelenzang had toen hij het geld ging deponeren langs de weg een witte personenauto geparkeerd. Graag komt de politie in contact met getuigen.

Mensen die informatie hebben die mogelijk voor het politieonderzoek van belang kan zijn, wordt verzocht te bellen met de politie in Noordwijk. Het telefoonnummer is (071) 36 44 444. U kunt ook een E-mail sturen aan: De politie in district 1.

Vechtpartij.

Twee Lissenaars; 41 en 39 jaar, hebben bij de politie aangifte gedaan van geweld tegen hen. Beide werden donderdagavond 30 septermber, rond 20.45 uur op de Heereweg door een tweetal mannen geslagen en geschopt. De beide aangevers verklaarden voor het geweld geen reden te kunnen bedenken. De politie onderzoekt de aangiften.Beide mannen zullen zich onder doktersbehandeling stellen.