FORE Systems lanceert database back-upsysteem e-commerce

Datum nieuwsfeit: 02-10-1999

FORE Systems lanceert database back-upsysteem voor e-commerce

29 september 1999 - FORE Systems, vooraanstaand leverancier van Application Aware netwerkoplossingen, lanceert PrioriSynch Solutions voor een geavanceerd database-backupsysteem voor e-commerce-toepassingen en voor synchronisatie tussen zowel locale als 'wide area' netwerken.

Om voor e-commerce- en client/servertoepassingen een zo groot mogelijke schaalbaarheid en betrouwbaarheid te realiseren, moeten de onderliggende gegevens worden gespiegeld en gesynchroniseerd. De PrioriSynch Solutions van FORE zijn met name geschikt voor het spiegelen van databases die vanuit de hele onderneming of zelfs vanuit een externe locatie toegankelijk zijn.

Robuuste e-commerce-infrastructuur

PrioriSynch Solutions voor de ATM- en Gigabit Ethernet-switches van FORE vereenvoudigen een snelle serverback-up en synchronisatie, dankzij de ForeThought® internetwerksoftware van FORE Systems. ForeThought-technologie biedt bijzondere toepassingen op het gebied van Private Network-to-Network Interfacing (PNNI), een intelligent routerings- en signaleringsprotocol. Deze PNNI-toepassingen verminderen de tijd voor backup en synchronisatie sterk. Hierdoor wordt dit proces dat gewoonlijk 10 uur in beslag nam, herleid tot niet meer dan 90 minuten.

Een ander opmerkelijk voordeel is het vermogen om fouten te herstellen. In een netwerk met meerdere servers, is het met PrioriSynch ook voor externe servers voortaan mogelijk om via snelle spiegeling en synchronisatie, fouten vlugger te herstellen.

Dankzij de PrioriSynch Solutions kan een netwerkbeheerder de e-commerce-infrastructuur van een onderneming gemakkelijk beheren. Hij kan voorrang verlenen aan spiegel- en ander server-to-server verkeer, waardoor e-commercetoepassingen, zelfs tijdens piekuren, altijd volledig beschikbaar blijven. Via de Policy-Based Network Management-oplossing van FORE kan PrioriSynch gemakkelijk worden geïmplementeerd vanuit een gecentraliseerde directory.

De PrioriSynch Solutions zijn onmiddellijk beschikbaar en worden geleverd als onderdeel van FORE's netwerkbeheerssoftware, ForeView®.

Over FORE Systems

FORE Systems (www.fore.com) - een volwaardige dochteronderneming van The General Electric Company, p.l.c. (UK) - is een vooraanstaand leverancier van hoog-performante netwerkoplossingen. De Networks of Steel van FORE bieden de capaciteit, de foutbestendigheid en de schaalbaarheid die nodig is om duurzame netwerken uit te bouwen. Duizenden ondernemingen en service providers wereldwijd hebben oplossingen van FORE Systems in het hart van hun netwerken.

Journalisten

Voor meer informatie: NewsEngine, Steven Mertens, tel: +32 3 237 23 24, steven@newsengine.be

(Nederland) CSI PR, Dick de Bruijn, tel: +31 516 433 666, dick@csi.nl