Off Road '99 in Rosmalen

Datum nieuwsfeit: 02-10-1999
Interstate Europe Auto Design

Off Road '99, 2 en 3 oktober 1999 (foto)

Delft - Op zaterdag 2- en zondag 3 oktober organiseert autopretpark Autotron met Adventure World Beekse Bergen in Rosmalen alweer voor de 4e keer een spectaculair Off-Road evenement.

Ook bandenimporteur INTERSTATE zal prominent aanwezig zijn met een introductie van een aantal specifieke 4x4 (off-road en mix) banden waaronder de werkelijk gloednieuwe BFGoodrich All-Terrain, Cooper Discoverer A/T en de Discoverer H/T. Verder zullen ook de andere banden van BFGoodrich en Cooper worden getoond. Voor een goed advies over 4x4 banden en met alle andere vragen over 4x4 banden kan men bij INTERSTATE terecht.

Voor zowel beginners als gevorderde 4x4 rijders worden parkoersen uitgezet in samenwerking met o.a. de Nederlandse Terreinsport Associatie. Deelname aan dit evenement met een 4x4 kost 65,-, inclusief vier toegangskaarten. Belangstellenden kunnen zich aanmelden bij de organisatie, telefoonnummer 073-6293240.

Overigens ook voor wie niet over een 4x4 beschikt is het bezoek de moeite waard; diverse importeurs stellen namelijk demonstratie-auto's ter beschikking waarmee het traject kan worden afgelegd. Verder is het gewoon erg leuk om naar de verrichtingen van de deelnemende rijders te kijken. Vooral het rijden door de modderbak levert veel kijkplezier en sensationele momenten op.

Autotron en Adventure World Beekse Bergen zijn op 2 en 3 oktober geopend van 10:00 tot 17:00 uur. Niet-deelnemers betalen voor een toegangskaartje 19,50, kinderen van 4 tot 12 jaar 17,50.

INTERSTATE EUROPE B.V. is marktleider in autotuning en -design in Nederland en levert tuningslijnen van ALPINA en MK-MOTORSPORT (BMW), LORINSER (Mercedes-Benz en Chrysler) en AMG (Mercedes-Benz), STEINMETZ (Opel) en ABT (VW, Audi en Skoda). Daarnaast levert INTERSTATE lichtmetalen wielen van AZEV, wegliggings-producten van EIBACH (verlagingsveren, stabilisatoren en veerpootbruggen) en de bandenmerken AVON, BFGOODRICH, COOPER en MASTERCRAFT.

Voor meer informatie kunt u op werkdagen (08:30 tot 17:00) én op zaterdag (10:00 tot 16:00) bellen met de verkoopmedewerkers van Interstate Europe B.V. in Delft, 015-2616261.