Voorlichtingsdag "De Drukkerij van de Toekomst"

Datum nieuwsfeit: 02-10-1999
Uniek samenwerkingsproject van negen leveranciers

In samenwerking met AB Dick, Bührmann Ubbens, B&S, Canon, Croon, Insad, Kentie, Océ en Tetterode wordt door de KFO en de vkgo (resp. sectie en subvereniging van het KVGO) een unieke voorlichtingsdag georganiseerd. Deze vindt plaats op zaterdag 2 oktober a.s. in Ermelo.Daar zal door genoemde leveranciers gezamenlijk een complete drukkerij getoond worden met op alle fronten de meest actuele stand van de techniek. Veel kleinere grafische ondernemingen zien dit als "De Drukkerij van de Toekomst".

Onzin, zeiden de leveranciers een half jaar geleden, we zullen ze laten zien dat je met die zogenaamde toekomsttechnologie ook nu gewoon en winstgevend productie kunt draaien. Zo ontstond in een aantal werkgesprekken onder leiding van de activiteitencommissie van KFO de unieke samenwerking tussen deze leveranciers, waarbij ze, met voorbij gaan aan de normale concurrentieverhoudingen, gezamenlijk zullen laten zien wat ze de toekomstgerichte grafische ondernemer nu te bieden hebben.

De dag zal worden gepresenteerd onder het motto: "Het Heilig Huisje gaat om; traditie of toekomst?" De KFO en de vkgo verwachten zeker 300 personen uit kleinere drukkerijen te ontvangen op zaterdag 2 oktober in de grote zaal van de "Heerlickheijd van Ermelo".

De gezamenlijke leveranciers zien het als een vervolg op hun succesvolle individuele open huizen, zoals velen van hen dit voorjaar hebben gehouden. Op de dag zullen ook een aantal interessante lezingen te volgen zijn.

Meer informatie bij het secretariaat (020) 543 55 56 of e-mail (kfo@kvgo.nl)