Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 04-10-1999

Maandag 4 Oktober

DODELIJK VERKEERSONGEVAL HEESWIJK-DINTHER

Op 4 oktober 1999 omstreeks 02.50 uur vond op de Hoog-Beugt te Heeswijk-Dinther een eenzijdig ongeval plaats. Hierbij kwam de 28 jarige bestuurder uit Heeswijk-Dinther om het leven. Het slachtoffer is vermoedelijk met de wielen in de rechterberm gekomen en door te sterke stuurcorrectie links van de weg tegen een boom tot stilstand gekomen. Hierop is het voertuig in brand gevlogen. Slachtoffer is terplaatse overleden.

DIEFSTAL AUTO SCHAIJK

Vanaf de Burg. Van Rijckevorselstraat te Schaijk is op 2 oktober 1999 in de loop van de avond een witte Mitsubishi Galant, kenteken JT-LH-40 ontvreemd. Waarde onbekend.

DIEFSTAL BROMFIETS NULAND

Vanaf de Nieuwstraat te Nuland is in de nacht van 3 op 4 oktober 1999 een blauwe bromfiets, merk Puch, verz.pl. OAY-156. Waarde f 4000,--