Oprichter Star Division Marco Boerries bezoekt Nederland

Datum nieuwsfeit: 06-10-1999
Uitnodiging

Persbijeenkomst met Marco Boerries, oprichter en voormalig CEO van Star Division
Woensdag 6 oktober, Sheraton Hotel Amsterdam, 14.30 tot 16.00 uur

Amersfoort, 1 oktober 1999

Geachte redactie,

Op woensdag 6 oktober 1999 bezoekt Marco Boerries, oprichter en voormalig CEO van het Duitse Star Division, Nederland. Onlangs nam Sun Microsystems Inc. Star Division over en stelde de office suite StarOffice gratis beschikbaar via het Internet. Boerries is na de overname in dienst getreden bij Sun als Vice President & General Manager of Webtop and Application Software in Sun's Software Products and Platforms Division. Daar houdt hij zich onder meer bezig met StarPortal. Dit nieuwe product is gebaseerd op StarOffice en biedt toegang tot kantoorsoftwaretools voor tekstverwerking, het maken van presentaties, spreadsheets en andere toepassingen via een Webbrowser.

Graag nodigen wij u namens Sun Microsystems Nederland uit voor een persbijeenkomst met Marco Boerries en met Wim Beltman, Managing Director van Sun Microsystems Nederland B.V. Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 6 oktober 1999 in het Sheraton hotel in Amsterdam (bij Schiphol) van 14.30 uur tot 16.00 uur.

Boerries geeft tijdens deze bijeenkomst een presentatie van StarOffice en gaat in op de plannen met betrekking tot de verdere ontwikkeling van deze office suite. Daarnaast geeft hij u nadere informatie over StarPortal, de webversie van StarOffice en geeft hij een toelichting op de software- en portalstrategie van Sun. Ook geeft Marco Boerries een toelichting op de Europese ondersteuning van StarOffice en StarPortal.

Wilt ons via e-mail ((jeanette.verstappen@holland.sun.com) of (klaas@lvtpr.nl)) laten weten of wij u op deze persbijeenkomst mogen verwachten? U ontvangt van ons dan een bevestiging en een routebeschrijving naar het Sheraton Hotel.
Uiteraard kunt u ons ook bellen op 033 4501234 (Jeanette Verstappen) of 030 656 5070 (Klaas Doornbos).

Met vriendelijke groet,

Klaas Doornbos