Microsoft: Bedrijfslicenties Visual Basic for Applications

Datum nieuwsfeit: 06-10-1999

Microsoft annonceert bedrijfslicenties voor Visual Basic for Applications

Nieuwe licentieprogramma's en tools vergemakkelijken integratie en aanpassing van bedrijfsapplicaties

Schiphol-Rijk/Brussel, 6 oktober 1999 - Microsoft voert een nieuw grootzakelijk licentieprogramma in voor Visual Basic for Applications, het ontwikkelsysteem voor het aanpassen en integreren van applicaties. Via een update van de VBA 6.0 Software Development Kit (SDK) kunnen organisaties gemakkelijk VBA integreren met de door hen ontwikkelde applicaties. Door VBA op te nemen in een applicatie kunnen ontwikkelaars deze applicatie aanpassen en uitbreiden met nieuwe functies en wordt het gemakkelijker om de applicatie te integreren met andere toepassingen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen