CENO Corp C.V. doet bod op Breevast N.V. gestand

Utrecht, 6 oktober 1999

Aan de financieel-economische redactie

CENO CORP C.V. DOET BOD OP BREEVAST N.V. GESTAND

CENO Corp C.V. ("CENO") maakt bekend dat zij het openbaar bod op alle uitstaande gewone aandelen en certificaten van gewone aandelen van Breevast N.V. ("Aandelen Breevast") gestand doet. Op de sluitingsdatum van de aanmeldingstermijn, dinsdag 5 oktober 1999, zijn 1.255.214 Aandelen Breevast aangemeld. Na verwerving van de aangemelde Aandelen Breevast zal CENO meer dan 99% van de uitstaande Aandelen Breevast houden.

Maandag 11 oktober 1999 zullen de Aandelen Breevast worden overgedragen onder betaling van 13,38 (NLG 29,50) per Aandeel Breevast in contanten.

Ondanks het feit dat de aanmeldingstermijn is gesloten, worden houders van Aandelen Breevast in de gelegenheid gesteld nog niet aangemelde Aandelen Breevast alsnog tot uiterlijk dinsdag 26 oktober 1999, 15.00 uur Nederlandse tijd, aan te melden bij ABN AMRO Bank N.V., Herengracht 595 te Amsterdam op dezelfde wijze en onder dezelfde voorwaarden als vermeld in de advertentie d.d. 10 september 1999.

Breevast is een in Utrecht gevestigde ontwikkelings- en onroerend goed exploitatiemaatschappij. Het ligt niet in de verwachting dat Breevast in de nabije toekomst een beroep op de openbare kapitaalmarkten zal behoeven te doen. Het ligt in de bedoeling van CENO en Breevast om de beursnotering te doen beëindigen.

Breevast N.V.

CENO Corp C.V.