FME-CWM bijeenkomst: De winst van samen zaken doen

Datum nieuwsfeit: 07-10-1999
Vereniging FME-CWM

De winst van samen zaken doen

Doel
Op deze leveranciersmiddag kunt u kennis maken met een leveranciers van raamovereenkomsten en van Vereniging Inkoopcontact.

Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van "De winst van samen zaken doen".

Doelgroep
De leveranciersmiddag is uitsluitend toegankelijk voor lidbedrijven van Vereniging FME-CWM en Vereniging Inkoopcontact. Korte omschrijving bijeenkomst

Op 7 oktober aanstaande organiseert de Vereniging FME-CWM in samenwerking met de Vereniging Inkoopcontact een speciale leveranciersdag voor leden van de FME-CWM en van Inkoopcontact. Deze bijeenkomst vindt plaats in het PSV-stadion te Eindhoven en staat in het teken van "De winst van samen zaken doen".

Op dit moment heeft de Vereniging FME-CWM met 13 leveranciers een raamovereenkomst gesloten. Voor veel bedrijven leveren deze contracten aanzienlijke besparingen op. In totaal zijn er op dit moment circa 4.500 contracten gesloten tussen de leden van de FME-CWM en een of meerdere leveranciers. Daarnaast heeft de Vereniging Inkoopcontact contracten met meer dan 40 leveranciers afgesloten voor het leveren van goederen aan bijna 350 aangesloten bedrijven. Door het lidmaatschap van de Vereniging Inkoopcontact zijn deze bedrijven in staat om ook goederen die zij niet dagelijks gebruiken tegen zeer gunstige voorwaarden te bestellen.

Op de leveranciersdag kunt u kennis maken met een groot aantal leveranciers die zich zullen presenteren op de beurs. Deze beurs is voor de leden van de Vereniging FME-CWM en de Vereniging Inkoopcontact gratis te bezoeken. Tevens bestaat er de mogelijkheid om een rondleiding te krijgen door het PSV-stadion.

Na de lunch zijn er drie lezingen met als onderwerp: outsourcing en detachering, inkopen is oorlog en internet hit of hype. De namen van de sprekers zijn op dit moment nog niet definitief maar u kunt er op rekenen dat deze personen beslist de moeite waard zijn om tijd voor vrij te maken.

Aan het eind van de dag zal Frank Arnesen een korte uiteenzetting geven over het Inkoopbeleid van PSV en zal door hem de award worden uitgereikt voor innovatief inkoopbeleid.

Datum, aanvangstijd en locatie
7 oktober 1999 10.00 uur PSV-stadion te Eindhoven Kosten
Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden. Informatie
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:

* Vereniging FME-CWM
Mevr. mr. Marion van der Maazen
Telefoon: (079) 353 13 67
E-mail: (mma@fme.nl)

Voor meer informatie over de Vereniging Inkoopcontact kunt u zich wenden tot:

Mevr. drs. Ingrid van Maarschalkerweerd
Telefoon: (079) 353 12 68
E-mail: (ima@fme.nl)