Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

De Amersfoortse introduceert nieuwe reclamecampagne

Datum nieuwsfeit: 07-10-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht De Amersfoortse

Amersfoort, 7 oktober 1999

DE AMERSFOORTSE INTRODUCEERT NIEUWE RECLAMECAMPAGNE 'ZONDER INKOMEN WORDT ALLES DUUR'

Op 8 oktober a.s. introduceert De Amersfoortse Verzekeringen een nieuwe corporate reclamecampagne met de titel 'Zonder inkomen wordt alles duur'. De campagne bestaat uit een televisiecommercial, radiocommercials en advertenties.

De nadruk in de campagne wordt gelegd op arbeidsongeschiktheid, ziektekosten en pensioenen als inkomensverzekeringen. De boodschap van de campagne is dat ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie