Absolute Data Services breidt diensten portfolio uit

Datum nieuwsfeit: 08-10-1999

ABSOLUTE DATA SERVICES

ABSOLUTE DATA SERVICES BREIDT DIENSTEN PORTFOLIO UIT.

Naast het uitzenden van IT Professionals biedt Absolute Data Services nu ook IT Consultancy, Project Management en IT dienstverlening aan. Opgericht op 10 oktober 1997, samen met zusterbedrijf BSS ProjectLine, heeft Absolute Data Services tot doelstelling een steeds betere dienstverlening aan te bieden aan haar klanten. De primaire productlijn van Absolute Data Services is, tot nu toe, uitsluitend gebaseerd op het detacheren van IT professionals, met als voornaamste karakteristieken het programmeren, het beheren van complexe netwerken, het begeleiden van migratie trajecten en het bemannen van helpdesks. Naast het detacheren van onze Professionals verzorgt Absolute Data Services ook zelf opleidingen voor IT professionals vanaf trainee niveau.

Met als doel de groei van Absolute Data Services te verzekeren, is besloten om sterk te investeren in drie nieuwe, uitdagende en marktgeoriënteerde bedrijfsonderdelen, met als onderliggende gedachte op strategische en uitvoerende wijze mee te denken én te handelen met onze partners. Heel belangrijk bij deze portfolio uitbreiding is het in augustus 1999 getekende samenwerkingsakkoord tussen GartnerGroup en Absolute Data Services. Deze drie nieuwe onderdelen worden onderverdeeld in Consultancy, Project Management en IT Services.

Nadere informatie kunt u krijgen bij:
Mevrouw Bea van Oosterom - PR en Marketing
Telefoon:023-555 36 30 (tussen 8:00 uur en 17:30 uur) E-mail: (bea@absolute.nl) Onze website: www.absolute.nl

08 okt 99 16:01