Van Ravenstein algemeen directeur Investeringsbank Antillen

Datum nieuwsfeit: 08-10-1999

Nieuwsbericht

Adriaan van Ravenstein benoemd tot algemeen directeur De Nationale Investeringsbank Nederlandse Antillen N.V. (8 oktober 1999)

De heer A.J.E. (Adriaan) van Ravenstein is per 28 september jl. benoemd tot algemeen directeur van De Nationale Investeringsbank Nederlandse Antillen N.V. (NIBNA). De heer Van Ravenstein volgt in deze functie de heer Volbeda op. De heer Volbeda is inmiddels werkzaam bij de Nationale Investeringsbank in Den Haag.

De heer Van Ravenstein is afkomstig van de Rabobank, waar hij vanaf 1998 verantwoordelijk was voor Rabobank Italië. Voorheen heeft hij posities bekleed bij onder meer Rabobank International en Bank of America.

NIBNA is een volle dochter van de Nationale Investeringsbank en is gevestigd in Willemstad, Curaao. NIBNA richt zich met haar activiteiten op het gebied van kredietverlening op het Caribisch gebied, waarbij de aandacht voornamelijk uitgaat naar de sectoren transport, infrastructuur, nutsbedrijven en leisure.

ruler ruler ruler Homepage Terug Top ruler ruler ruler

NIB logo