33e Indoor Friesland te Leeuwarden

Datum nieuwsfeit: 11-10-1999
Hoefnet

33e Indoor Friesland te Leeuwarden

Van maandag 11 oktober t/m zaterdag 16 oktober a.s. wordt in het FEC Expo Centrum te Leeuwarden voor de 33e maal het internationaal concours hippique Indoor Friesland georganiseerd.

Het programma biedt ook dit jaar weer veel sfeer en spanning. De springrubrieken voor internationale ruiters worden iedere dag afgewisseld met aangespannen rubrieken, interessante demonstraties, zoals topdressuur en spectaculaire shows; paardensport in de meest uitgebreide zin.
Klik hier voor het programma overzicht.

In samenwerking met de Rabobanken in Friesland is ook ditmaal een actie op touw gezet, die u financieel voordeel oplevert. Wie voor aanvang van het concours hippique kaarten koopt bij één van de Rabobanken in Friesland krijgt een forse korting op de prijs, zowel op donderdag-, als op vrijdag-en zaterdagavond.

Toegangsprijzen:
Aan de kassa Bij de Rabobanken Kinderen t/m 14 jaar maandag: gratis gratis