Exact Retail hoofdsponsor van IT in Retail '99

Exact

Delft, 10/04/99

Exact Retail hoofdsponsor van IT in Retail '99

Bezoek de stand van Exact Retail in de Jaarbeurs Utrecht, standnummer 8.C.082 in hal 8.

Bezoek de site van IT in Retail! Op 11, 12 en 13 oktober vindt in de Jaarbeurs Utrecht een spectaculair Retail-evenement plaats. Bij dit evenement hebben de drie vakbeurzen InterStore, IT in Retail en de Franchise Formule beurs de handen ineen geslagen om de retailer, oftewel detaillist, in één keer van alle relevante informatie te voorzien. Een summiere opsomming van wat de bezoekers tijdens dit evenement kunnen verwachten:

Interstore '99

de nieuwste technieken, trends en toekomstvisies voor de retailer

presentaties op het gebied van winkelinrichting, verlichting, beveiliging, displays, etalage- en decoratiematerialen en retail-design

IT in Retail '99

Retail Congres met cases van AC Nielsen, Intergamma en Tesco Europe

de meest actuele informatie van top-bedrijven over elektronisch winkelen, internet, kassasystemen, IT en het MKB, de euro en e-commerce

Franchise Formule beurs '99
Degenen die een eigen bedrijf willen beginnen, kunnen zich hier laten informeren over:

diverse franchise formules

financieringsvormen

overeenkomsten

Exact Retail is de belangrijkste sponsor van IT in Retail en heeft het gezelschap van de andere sponsor partners van deze vakbeurs: Getronics, IBM, PricewaterhouseCoopers, Retail Vision, SAP Nederland en Siemens Nixdorf Retail & Banking Systems. Klik hier om de advertentie te lezen.

Openingstijden:
maandag 11 oktober : 10.00 - 18.00 uur
dinsdag 12 okotber : 10.00 - 22.00 uur
woensdag 13 oktober : 10.00 - 18.00 uur

Voor gratis toegangkaarten en/of meer informatie kunt u contact opnemen met Exact Retail op telefoonnummer: 015 - 251 55 85.