SEAGULL komt met e-business upgrade voor J Walk

Datum nieuwsfeit: 11-10-1999

SEAGULL komt met e-business upgrade
voor marktleider J Walk(tm)

Versie 3.1 bevat verbeterde thin clients, Web-printondersteuning en open server API's voor een enorme vooruitgang op het gebied van Web-georiënteerde ontwikkelingen en toepassingsmogelijkheden voor AS/400 applicaties

SAN ANTONIO, Texas - 11 oktober 1999 - SEAGULL (AEX: SEAGULL) kondigde vandaag een belangrijke nieuwe release van J Walk aan. Deze toonaangevende oplossing voor Web-georiënteerde applicatieontwikkeling, integratie en toepassingsmogelijkheden wordt nu nog verder uitgebreid met e-business mogelijkheden. Nieuwe functionaliteiten van J Walk(tm) versie 3.1 zijn:
* verbeterde en uitgebreide Web-to-host/host-to-Web toegang en integratiemogelijkheden

* ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen