Fusiebesprekingen Brunel en Unique in volle gang

Datum nieuwsfeit: 11-10-1999

Fusiebesprekingen Brunel en Unique zijn in volle gang

Brunel International N.V. (Brunel) en Unique International N.V. (Unique) delen mede, overeenkomstig het SER-besluit Fusiegedragsregels 1975, dat de besprekingen over de voorgenomen fusie, zoals die op 9 september jl. zijn bekendgemaakt, in volle gang zijn.

De voorgenomen fusie is medio september bij de Nederlandse Mededingingsautoriteit aangemeld. Indien de Nederlandse Mededingingsautoriteit zal oordelen dat voor de voorgenomen fusie geen vergunning zal zijn vereist en anderszins ook geen vertraging optreedt, kan binnen vier weken een besluit ten aanzien van de voorgenomen fusie worden verwacht.

Almere, 11 oktober 1999 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen