Politiebericht Gemert/Laarbeek

Persberichten 11 oktober 1999/

Politieberichten

Beek en Donk
In het afgelopen weekend werd ingebroken in een aan de Bosscheweg in Beek&Donk geparkeerde vrachtauto.
Een van de portierruiten van de cabine werd vernield, waarna uit de cabine geluidsapparatuur verdween.

AARLE-RIXTEL:
In de nacht van zaterdag 9 op zondag 10 oktober werd ingebroken in een aan de Havenweg geparkeerde personenauto Een van de portierruiten werd ingeslagen en uit auto verdween een autoradio-cdplayer.

AARLE-RIXTEL:
Op zondag 10 oktober, kort voor 19.30 uur, vond een aanrijding plaats op de T-kruising Mariastraat /Dorpsstraat in Aarle-Rixtel. Een over de Mariastraat rijdende 26-jarige inwoner van Aarle-Rixtel verleende op de kruising geen voorrang aan een van rechts komende personenauto, bestuurd door een 33-jarige inwoner van Helmond. Het bleef bij materiele schade aan de beide betrokken personenauto's.

BEEK&DONK:
Op maandag 11 oktober werd van 07.30 tot 08.30 uur een roodlicht-controle gehouden op de kruising Gemertse-weg Bosscheweg in Beek&Donk. Er werden in die tijd drie bestuurders bekeurd ivm het negeren van het rood licht uitstralende verkeerslicht.

ELSENDORP:
Op maandag 11 oktober, omstreeks 08.30 uur, vond een verkeersongeval plaats op de kruising Elsendorpseweg Zeelandsedijk in Elsendorp. Nabij de wegwerkzaamheden bij de nieuw aan te leggen rotonde op de kruising reed een 29-jarige inwoonster van Kinrooi met haar personenauto over de Elsendorpseweg, komende uit de richting Boxmeer en rijdende in de richting van de kruising. Bij het inrijden van een voor haar naar rechts verlopende bocht raakte zij in een slip en botste frontaal met haar auto tegen een uit tegengestelde richting tegemoet komende trekker met oplegger, bestuurd door een 46-jarige inwoner van Essen (Duitsland). De Kinrooise werd met knie- en schouderletsel overgebracht naar het ziekenhuis in Helmond. Haar auto werd zwaar beschadigd weggetakeld.

GEMERT:
Op maandag 11 oktober, omstreeks 11.00 uur, vond een kopstaart-aanrijding plaats nabij de minirotonde op de kruising Handelseweg /Scheiweg /Doonheide in Gemert. Een 35-jarige inwoner van Goirle botste met zijn bestel-auto achterop een personenauto, bestuurd door een 70-jarige inwoner van 's-Gravenhage. Het bleef bij materiele schade.