Nominaties 'Gouden Chipkaart' bekend

Datum nieuwsfeit: 12-10-1999

Nominaties voor de 'Gouden Chipkaart' bekend

Leidschendam, oktober 1999 - Het bestuur van de Stichting Nationaal Chipcard Platform (NCP) heeft de nominaties voor de Nationale Chipcard Prijs 1999 bekendgemaakt. De Multifunctionele OHRA Kaart, het Parkinson Zorgpas Project en de Real Time Parkeerkaart gaan strijden om de 24-karaats 'Gouden Chipkaart'. Leveranciers of opdrachtgevers van deze chipkaartprojecten mogen hun inzending voor een breed publiek presenteren tijdens het 6e Nationaal Chipcard Congres op 2 en 3 november in Den Haag. Aan de hand van de presentaties kiest het bestuur het beste project.

Alle twaalf voorgedragen chipkaartprojecten zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen