Inschrijving Nationale Call Center Award 2000

Datum nieuwsfeit: 12-10-1999

Inschrijving Nationale Call Center Award 2000

Amersfoort, oktober 1999 - - Tot uiterlijk 18 november 1999 kunnen bedrijven zich inschrijven voor de Nationale Call Center Award 2000. Deze prestigieuze award - voorheen de P&P Call Center Trofee - wordt op 17 april 2000 uitgereikt tijdens een gala-avond in het Hart van Holland te Nijkerk. De uitreiking vindt plaats aan de vooravond van de Telecommerce Dagen. De Nationale Call Center Award en het bijbehorende gala worden georganiseerd door Content, Randstad Callflex en Teleprofs, in samenwerking met F&G Publishing.

Bedrijven die willen meedingen naar de award kunnen zich inschrijven voor de categorie facilitaire call centers of inhouse call centers. Er dient vervolgens een verslag te worden geschreven over een project dat binnen de deelnemende organisatie is uitgevoerd. Uit het verslag kan de jury opmaken welke criteria zijn nagestreefd, op welke wijze dat gedaan is en met welk resultaat.
De inzendingen worden beoordeeld op objectieve criteria opgesteld door het Comité van Aanbeveling. Deze criteria zijn niet gebaseerd op grootte van het call center, maar op creativiteit, originaliteit, resultaten en inzet van de beschikbare mensen en middelen. Het Comité van Aanbeveling en de jury bestaan uit onpartijdige, deskundige en veelzijdige leden.

Waarom meedingen naar de Nationale Call Center Award 2000?
· De kwaliteit van het call center wordt bevestigd
· Profilering van het bedrijf bij opdrachtgevers, medewerkers en klanten
· Versterkte inzet en teamspirit

· Betere prestaties van agents

· Extra publiciteit in de (vak)pers

· Deelname aan een alom gewaardeerde award

In 1999 werden de volgende bedrijven onderscheiden:
- Zorgcentrale Noord B.V. (categorie tot 25 seats)
- Telecom Direct Almere B.V. (categorie 25 tot 100 seats)
- Libertel B.V. (categorie meer dan 100 seats)

Voor deelname aan de Nationale Call Center Award 2000 dienen eerst de deelnamevoorwaarden doorgenomen te worden. Vervolgens stuurt de deelnemer het aanvraagformulier voor kwalificatie in. Deze documenten kunnen worden opgevraagd bij Maartje Luinenburg of Claudia Landewé van F&G Publising. Telefoon: 033 4224 085.

Voor redactionele informatie: Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, Fax: 055-3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)