Feestelijke heropening C1000 Vaartjes

Datum nieuwsfeit: 13-10-1999

1999-10-01

Feestelijke heropening C1000 Vaartjes op woensdag 13 oktober

De totaal vernieuwde C1000 Vaartjes legt nadruk op service, keus, sfeer en lage prijzen Na een grondige verbouwing gaat C1000 Vaartjes aan de Tarthorst 12-57 in Wageningen op woensdag 13 oktober weer open voor de consument. C1000-bezoekers staat een aantal verrassingen te wachten. De hele supermarkt is aangepast aan de eisen van deze tijd, met tal van nieuwe afdelingen en nieuwe producten. De winkel is met 200 m2 uitgebreid en veel aandacht en energie zijn besteed aan het makkelijker, efficiënter en leuker maken van het wekelijkse boodschappen doen. Ondernemer W. Vaartjes: Met het ruimtegebrek hebben we nu definitief afgerekend. We kunnen onze klanten nu ontvangen en bedienen zoals het hoort. Maar ook de bekende sterke punten van C1000 blijven onverkort bestaan. Dat zijn onze uitstekende productkwaliteit in combinatie met lage prijzen. En natuurlijk klantvriendelijke, deskundige bediening. Dat slaat duidelijk aan. In korte tijd is C1000 uitgegroeid tot de op één na grootste supermarktformule van ons land. Dat is het beste bewijs dat de consument C1000 waardeert.

Om de bouwactiviteiten zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren is de winkel gesloten van zaterdag 25 september om 15.00 uur tot en met dinsdag 12 oktober.

C1000 Vaartjes
Tarthorst 12-57