Herfkens opent 'Dare to share' markt

Datum nieuwsfeit: 13-10-1999
expostbus51

MINISTERIE BZ/OS

www.os.minbuza.nl

MINOS: Mededeling aan de redacties

Mededeling aan de redacties

Minister Eveline Herfkens zal op woensdag 13 oktober a.s. om 11.30 uur de zogeheten 'Dare to share'-markt openen. Tientallen ontwikkelingsorganisaties uit het Zuiden en het Noorden zullen in het ministerie op een speciaal ingericht marktplein acte de présence geven. Doel hiervan is wederzijdse uitwisseling van ervaringen. Het gaat op de tweedaagse Haagse markt vooral om ervaringen met ontwikkelingsstrategieën waarbij de doelgroep nadrukkelijk wordt betrokken. De titel van de 'Durven-delen-markt' is dan ook: 'Leren van participatieve benaderingen in Ontwikkelingssamenwerking'. De voertaal is Engels.

De 'Dare to share'-markt wordt gehouden in de Lounge op 1e etage van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De openingstijden van de markt zijn: woensdag 13 oktober 11.30 - 18.00 uur en donderdag 14 oktober 9.00 -16.00 uur. Voor nadere inlichtingen: Directie Voorlichting en Communicatie, Hans Spruijt, tel.: 070-3484156.

08 okt 99 12:10