Winstprognose 1999 Geveke NV: NLG 43 miljoen

Geveke

Naarden, 13 October 1999

Winstprognose 1999

Tijdens een vandaag gehouden presentatie aan analisten en financiële pers heeft Geveke nv te Naarden de volgende prognose voor het resultaat over 1999 gegeven.

De nettowinst zal, inclusief het per 1 juli 1999 meegeconsolideerde Koninklijke Landré & Merrem nv, naar verwachting minimaal NLG 43 mln tot NLG 45 mln bedragen.

De winst per aandeel van de combinatie zal naar verwachting minimaal ca. NLG 10,80 (Euro 4,90) bedragen. Bij dit cijfer is rekening gehouden met de kosten van de financiering van de overname (NLG 0,7 mln netto) en het dividend over de nog uit te geven cumulatief preferente financieringsaandelen (maximaal NLG 1,3 mln). Geen rekening is gehouden met nog dit jaar te realiseren acquisities.

De directie

Naarden, 13 oktober 1999