Cap Gemini en Parametric Technology bundelen krachten

Datum nieuwsfeit: 14-10-1999
Content-Disposition: inline

Cap Gemini en Parametric Technology bundelen krachten

Utrecht, 14 oktober 1999 - Parametric Technology Corporation en Cap Gemini Nederland B.V. zijn een strategische samenwerking aangegaan op het gebied van Product Data Management en Product Lifecycle Management. Binnen deze overeenkomst heeft Cap Gemini de rol van adviseur en implementatiepartner.

Met Product Data Management (PDM) is informatie beschikbaar gedurende de hele lifecycle van zowel een complex product, een productiemiddel als van een complete chemische fabriek. Alle betrokken disciplines kunnen samen vanuit één bron beschikken over de ontwerp-, de productie- en de onderhoudsinformatie.

Doel van de samenwerking ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen