Anyway introduceert nieuwe BinTec producten

Datum nieuwsfeit: 14-10-1999

Anyway introduceert nieuwe BinTec producten

Oss, 13 oktober 1999 - Het aantal nieuwe ISDN-aansluitingen en het aantal mutaties van analoog naar ISDN overtreft alle verwachtingen. Volgens IDC Research groeit de ISDN-markt 30% per jaar. Het spreekt voor zich dat de markt de krachtige mogelijkheden ontdekt van datatransmissie over ISDN en zoekt naar oplossingen om bedrijfsnetwerken te koppelen. Anyway is BinTec Solution Partner en introduceert, in aanvulling op het bestaande assortiment, twee nieuwe BinTec ISDN-routers voor specifieke toepassingen; de Brick-X21 router voor gebruik op huurlijnen en de NetRACER voor beveiligde datacommunicatie met ingebouwde Siemens TopSec encryptie.

NetRACER
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen