MERANT verschaft Egility voor Enterprise e-commerce

Datum nieuwsfeit: 14-10-1999

MERANT verschaft Egility voor Enterprise e-commerce

Egility van MERANT geeft bedrijven het vermogen de e-business te gaan bedrijven

Amersfoort,oktober 1999 - MERANT (NNM: MRNT; LSE: MRN) introduceert MERANT Egility(tm) - een nieuwe reeks oplossingen waarmee organisaties op snelle en eenvoudige wijze e-businessoplossingen kunnen implementeren. Nu de zakelijke contacten binnen de waardeketen steeds vaker elektronisch verlopen, zijn de applicaties die deze contacten beheren van doorslaggevend belang voor het succes van een onderneming. MERANT Egility levert de technologie en expertise om snel alle problemen op te lossen die het actief worden op de e-markt met zich meebrengt. Egility creëert het nieuwe, transformeert het bestaande, integreert de onderneming en beheert de applicatie-omgeving.

MERANT Egility levert de structuur waarmee de klant een sterke concurrentiepositie kan verwerven in de e-commerce met behoud van zijn bestaande activa. Egility maakt de e-commerce mogelijk, terwijl het gebruik maakt van de betrouwbare en robuuste applicaties die de klant al bezit. De structuur van MERANT Egility helpt starters in de e-commerce de uitdagingen het hoofd te bieden waarvoor ze zich geplaatst zien en levert Egility-oplossingen voor het ontwerpen van een e-business strategie, het bouwen van websites voor de e-commerce, het uitbreiden van bestaande toepassingen, de toegang tot en integratie van gegevens en applicaties, het beheren van webcontent, het ontwikkelen van webapplicaties en nog veel meer.

'Bedrijven die actief willen worden in de e-commerce hebben niet alleen producten en de traditionele professionele services nodig. Ze hebben behoefte aan een complete oplossing met strategische, op de e-business gerichte capaciteiten', verklaarde Dave Kelly, vice-president applicatie-strategieën bij de Hurwitz Groep. 'Onze research toont aan dat de meeste bedrijven een complete oplossing willen die gebruik maakt van de bestaande infrastructuren en deze laat aansluiten op nieuwe initiatieven voor de e-business.'

MERANT levert krachtige Egility-oplossingen die inspelen op de specifieke behoeften van een onderneming die overweegt een e-business te worden. Gary Greenfield, president en CEO van MERANT licht toe : 'Met MERANT Egility willen we munt slaan uit de expertise die op dit moment aanwezig is binnen MERANT en de richting bepalen waarin we ons in de toekomst zullen ontwikkelen. We zijn van plan voort te bouwen op onze Egility-oplossingen en deze uit te breiden, naarmate de behoeften van onze klanten en de e-commerce zich verder ontwikkelen.'

De Egility-oplossingen van MERANT bestaan uit:

* Egility E-Business Strategy: E-business is een race tegen de klok. Met MERANT duurt het geen maanden, maar slechts een paar dagen om een strategie te ontwikkelen en kan een bedrijf een valse start of verkeerd beleid vermijden. MERANT wijst de commerciële voordelen en marketing-mogelijkheden aan, helpt doelstellingen en prioriteiten vast te stellen, de benodigde middelen daarvoor te bepalen en het werk te sturen.

* Egility E-Business Development: MERANT zorgt ervoor dat de e-business van een organisatie snel aan de slag kan, met het intranet, extranet en de internetsites die verbinding maken met de klanten en zakelijke partners. MERANT maakt aangename, efficiënte en overtuigende interactie mogelijk, die tot reële winst zal leiden.

* Egility Enterprise Extension: MERANT helpt bedrijven voordeel te halen uit wat ze al bezitten. Een onderneming wordt pas een echte e-business als ze niet alleen toegang heeft tot de belangrijkste bedrijfsapplicaties, maar deze ook optimaal benut. Met MERANT krijgt een bedrijf een veilige, robuuste, betrouwbare en efficiënte e-business.

* Egility Data Integration. Verbonden. Wired. Noem het zoals u wilt. Een e-business boekt succes door het vermogen de juiste informatie direct op de juiste plek te krijgen. MERANT zorgt ervoor dat klanten, partners, leveranciers en werknemers dynamisch toegang krijgen tot geïntegreerde informatie.

* Egility Web Content Management: E-business is werk in uitvoering. Alles verandert onophoudelijk. Door creatieve content te vermengen met taakkritische applicaties zullen de veranderingen exponentieel in aantal toenemen en daarmee ook de risico's dat het fout gaat. MERANT levert de infrastructuur en knowhow van processen die nodig is om webcontent en applicaties te beheren, en alle veranderingen die invloed hebben op de e-commerce. Als de snelheid een gevaar vormt voor het beheer, levert MERANT beide.

Met een klantenkring waarin alle ondernemingen uit de Fortune 100 en de meeste Global 500-bedrijven voorkomen, heeft MERANT al veel belangrijke ondernemingen geholpen de mogelijkheden van e-business te benutten. Klanten van MERANT in de e-business zijn bijvoorbeeld Wrangler, Healthtex, AAFES, Glaxo Wellcome, Infoseek, R.J. Reynolds Tobacco Company, Tower Records, Ellison Windows, Towers Perrin en vele andere. Al deze bedrijven wilden de kracht van het internet op een intelligente, moderne en winstgevende manier aanwenden en deden daarvoor een beroep op MERANT.

Meer informatie over deze vernieuwende e-business implementeringen krijgt u door te klikken op

www.merant.com/egility/success. Voor meer informatie over MERANT Egility kunt u de website van MERANT bezoeken op
www.merant.com/egility.

MERANT werd opgericht in 1976 en is toonaangevend op het gebied van de ontwikkeling voor bedrijfsapplicaties. MERANT stelt organisaties in staat om hun bedrijfsapplicaties aan te passen aan de veranderende commerciële en technologische behoeften van de elektronische handel en om het toepassingsontwikkelingsproces te beheren. Daarnaast maakt MERANT een bedrijfsomvattende geïntegreerde dataconnectiviteit mogelijk, van de mainframe tot het Internet. De onderneming heeft wereldwijd meer dan
2.000 werknemers in dienst en realiseert een jaarlijkse omzet van bijna 400 miljoen $. Het klantenbestand omvat zowel overheidsorganisaties als bedrijven die tot de 2000 grootste ter wereld worden gerekend. MERANT verkocht reeds meer dan 5 miljoen licenties voor zo'n 35.000 sites, waaronder alle Fortune 100-bedrijven en het merendeel van 's werelds top 500-bedrijven. De onderneming werkt wereldwijd samen met meer dan 500 technologische partners. MERANT is dan ook een begrip op het gebied van de ontwikkeling van bedrijfstoepassingen. Bijkomende informatie over MERANT en zijn producten vindt u op de website www.merant.com

MERANT heeft in Nederland kantoren in. Hardwareweg 32, 3821 BM Amersfoort

Tel.:030/265 17 50, fax: 030/265 17 58, e-mail:(bnlsales@merant.com)

Redactie: voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

Creative Strategies, Benita Dreesen of Johan Perremans, Streekbaan 196, 1800 Vilvoorde

Tel.: 02/267.41.60, fax: 02/267.12.89, e-mail: postmaster* creative-strategies.be

Micro Focus is een gedeponeerd handelsmerk en MERANT is een handelsmerk van MERANT International Limited. INTERSOLV, DataDirect en PVCS zijn gedeponeerde handelsmerken van MERANT Solutions Inc. Alle overige handelsmerken die in deze mededeling vermeld worden zijn het bezit van hun respectieve eigenaars.