Bell & Howell introduceert Neopost-couverteermachine

Datum nieuwsfeit: 14-10-1999

Bell & Howell Nederland b.v. introduceert
nieuwe geavanceerde Neopost-couverteermachine SI 72

Zwanenburg, 12 oktober 1999 - - Tijdens het jaarlijkse Open Huis heeft Bell & Howell Nederland b.v. een nieuw model Neopost-couverteersysteem gepresenteerd. Met de ontwikkeling en realisatie van de Neopost SI 72 wordt tegemoet gekomen aan de steeds hogere eisen vanuit de post- en documentverwerkingsmarkt. Bell & Howell in Nederland is distributeur van Neopost-couverteersystemen en voorziet - in combinatie met de eigen producten
- zowel de hoog-volume als de mid-volume markt van de juiste oplossingen.

De Neopost SI 72 is uitgerust met FlexFeed ® toevoerstations die gebruikers de mogelijkheid bieden om diverse materiaalsoorten en uiteenlopende papierformaten door elkaar te verwerken. Verder is de Neopost SI 72 voorzien van een unieke ingebouwde 'uitstuur'-functionaliteit van dubbele invoer vóór het vouwproces. Waar traditionele couverteermachines stoppen met het productieproces, gaat de Neopost SI 72 door zonder verlies van productie.

Door de flexibiliteit en minimale insteltijd van het systeem is de Neopost SI 72 ook uiterst geschikt voor veel wisselende, kleinere toepassingen. Naast voordefinieerde jobs is de Neopost SI 72 namelijk voorzien van het geavanceerde 'Load 'N Go'; de operator laadt de toevoerstations met het gewenste materiaal en het systeem stelt zichzelf volledig automatisch in.

De Neopost SI 72 is een zeer gebruiksvriendelijke machine, bijvoorbeeld door de éénknopsbediening. Verder heeft het systeem een compacte behuizing en een uitzonderlijke laag geluidsniveau dat de werkomgeving aangenamer maakt en de productiviteit indirect bevordert.

Bell & Howell Nederland b.v., Postbus 53, 1160 AB Zwanenburg. Telefoon: 020 - 407 35 30, fax: 020 - 407 35 35

Over Bell & Howell
Bell & Howell - met haar hoofdkantoor in Skokie, Illinois (VS) - is een leidende aanbieder van informatieoplossingen en diensten aan ondernemingen in de hele wereld. Alle divisies zijn gericht op het bewerken van informatie door middel van software en dienstverlening, waardoor klanten effectiever en efficiënter kunnen opereren.
Bell & Howell Mail and Messaging Technologies levert en ontwikkelt oplossingen die gericht zijn op bedrijven met een hoge verzendingsproductie, zoals financiële instituties, bedrijven die creditcards verwerken, telecommunicatie- en verzekeringsbedrijven, nutsbedrijven, direct mailers en dienstverlenende bureaus. Deze bedrijven bewerken hun dagelijkse mailings (zoals mededelingen en facturen) tot doelgerichte documenten en elektronische communicatie. Het bedrijf biedt haar klanten een reeks geïntegreerde systeem- en serviceoplossingen. Hiertoe behoren ook gegevensbewerkings- en databasegestuurde couverteersoftware, snelle couverteer- en sorteersystemen en uitgebreide service, ondersteuning en financierings- mogelijkheden. Nadere informatie over the Bell & Howell Company is beschikbaar op de website: www.bellhowell.com.

____________________________________________________________________ Redactionele informatie: Ref.:Pb0599 Influx PR - Margienke Bos/Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 - 366 3034, fax: 055 - 360 2661, e-mail: (prinflux@cs.com).