Benoemingen bij Hertz Nederland

Datum nieuwsfeit: 14-10-1999

Nieuw in dienst bij Hertz Nederland

Hoofddorp. Hertz Automobielen Nederland heeft per 1 oktober j.l. Erik Weenink (32) benoemd tot Business Development Manager. Weenink is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van personenwagens en bedrijfswagens op de lokale markt. Voorheen werkte Weenink als Account Manager Fleetsales bij Fiat Auto Nederland .

Hertz is wereldwijd marktleider in de autoverhuurindustrie is met ruim 6100 vestigingen in meer dan 140 landen. De autovloot bestaat wereldwijd uit 550.000 auto,s. In Nederland is Hertz met 35 vestigingen sterk vertegenwoordigd in de steden met meer dan 100.000 inwoners.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Hertz Internationale Reserveringen tel. 020-504 0554. Op Internet is Hertz bereikbaar via haar eigen site: www.hertz.com

Niet voor publicatie: voor meer informatie Hertz-beleid; T. van Beek-

General Manager Hertz Nederland ) tel.023- 5670747